Н аличен за Duster и Bigster, двугоривният силов агрегат hybrid-G 150 4x4 вкарва в обръщение това, което липсваше до момента: 4х4 и автоматик. Нещо повече, тук говорим за хибридно задвижване с два 50-литрови резервоара за бензин и газ, което обещава автономност до 1500 км.
Литиево-йонната батерия 48V с капацитет 0,84 кВт, съчетана с електрическия мотор, свързан към задните колела, осигурява задвижване на четирите колела. Освен това, благодарение на тази комбинация, в градски цикъл Duster и Bigster hybrid-G 150 4x4 могат да останат в електрически режим до 60% от времето за шофиране.
Двигателят с вътрешно горене е съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител и пера на волана, а електрическият мотор – с 2-степенна скоростна кутия с изключващ се заден мост.
Двата модела продължават да се предлагат в три нива на оборудване (Expression, Journey и Extreme), като стартовата цена на Duster Hybrid-G 150 4x4 е 50 990 лв. Това е с точно 3000 лв. повече от стартовата на Hybrid 155, който обаче е на предно. Разликата в другите две нива също е 3000 лв.
При Bigster Hybrid-G 150 4x4 цената стартира от 56 990 лв., което е с 1500 лв. повече спрямо Hybrid 155. Интересното е, че за нива Journey и Extreme ценова разлика между двете версии почти няма, само 500 лв. горница за новия мотор с 4х4 и 6-степенен автоматик с двоен съединител.
Обновяване на цялото задвижване на Duster
Двигателят hybrid 155 заменя hybrid 140. Този двигател, наличен от ниво на оборудване Expression, се предлага на пазара на цена от 47 990 лв. Двигателят mild hybrid 140 заменя mild hybrid 130. Този двигател се предлага на цена от 43 990 лв. Двигателят ECO-G 120 заменя двигателя ECO-G 100, цената зцапочва от 38 990 лв.